Alla inlägg den 5 november 2009

Av Sizzel Bjerknes - 5 november 2009 18:09

Rolig rubrik huh.. :/


jaja jag gick på ett möte om min framtid med jobb och sånt.. är för trött för att fortsätta har bara sovit 5 timmar ikväll :/ och ska till sjukhuset imorgon kl 11.30 ;_; i hate you hospital! klipte mig okså toppa bara topparna ^^


    lol

Av Sizzel Bjerknes - 5 november 2009 06:46

Men gud så länge jag har varit borta från bloggen .. men det händer ju som sagt inte mycket intressant och gör det det så är jag för lat för att skriva om det men tänkte skulle vara skoj att skriva ner lite saker som händer och lite tråkiga saker :/ och några tipps som jag verkligen älskar =D!


Jaja jag blev nyligen opererad på bröstet för att ta bort min portocat (en manick man tar blood från) och han som opererade mig gjorde det när jag var vaken O.O uj jagv ar så nervös att min hjärna itne fatta men min krop frös.. fast det var nervositet jaja han gjorde mitt är mindre =D! och det gjorde mig överlycklig ^^


Sen så lite tråkig information men gör mig påmind så jaja idag torsdag den 5 november så har jag ett jäääätte roligt möte med sociala om att söka jobb eller skola och jag skulle nog hellre välja jobb för det är lite lättare skulle jag tro.. men om man vill ha ett bra jobb så måste man ha en bra utbildning.. kanske jag kan få jobb med något japansk >83 antagligen inte men men.


Sen så ska jag resa bort lite men kommer hem den 21december så jag missar inte julen som jag älskar kärt ^^


Jaja lite tips med hår nu. Nivea Straight & Easy Shampo och Balsam och .. balsam (sista är som man har i blött hår)

Det gör ditt hår rakt som sagt... och jag trodde inte det skulle funka men gud nu har jag blivit kär i den allt man måste göra är att torka håret (med hårtork)och borsta det rakt man torkar det (med hårtork) det och resultatet är UnDerBart!


Jaja mycket skrivande men mycket vilset. :P men jag skrev i alla fall ^^


Jaja kanske.. KANSKE skriver igen vi får se ^^ PS bilder som visas längs ner kan vara läskiga att se så kolla bara om du själv vill.
















 Shampoo&Balsam        Får inte använda platt tång! Före efter bild -Före- (sminkad)  

-Efter- (inte sminkad)   lol är stor skillnad faktiskt.



   ärr före och efter.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I love you forever.

Omröstning

Vilket spel är du skulle du helst vilja spela?
 WoW (aka World of Worldcraft)
 Sims 2
 Sims 3
 Counter Strike
 Lemmings
 Ingen Aning
 Spelar inte
 Något annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards