Alla inlägg under april 2009

Av Sizzel Bjerknes - 26 april 2009 07:00

Oturs dag.


I alla fall så sov jag på min (mamma's) luftmadrass och så hör man ett *RITCH!!* rädd som jag blev hoppa jag av sängen fort som fn och kolla runt var det kunde varit, hittar inget fel någonstans... vart fn kan det ha kommit från?.... Oh!... NEEEJ! Min säng har en stor bubbla på sig D8!!!


Så jag satt uppe ett tag utan att att våga sova på sängen och tyckte synd om mig för sängen gick sönder. men sluta med att jag sov på sängen och inget farligt hände (tack gode anime gudar) Så natti =D!


Naattiii!!! /Sizzel


-----------------------------------------------------------------------------------------------



Bad day. 

Anyway, I slept on my (mom's) air-bed and so i heard a *RITCH!* Scared as I was, I jumped of the bed soon as hell, and check around where it could have been, and i didnt find anythingt wrong anywhere ... Where may It have come from ?.... Oh! ... NOOOOO! My bed has a large bubble on the D8! 

So I was up for a while without daring to sleep on the bed and felt sorry for my self because  the bed "broke". But In the end I slept on the bed and nothing dangerous happened (thanks good anime gods) So Nighty = D! 

Nightyyy! / Sizzel 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I love you forever.

Omröstning

Vilket spel är du skulle du helst vilja spela?
 WoW (aka World of Worldcraft)
 Sims 2
 Sims 3
 Counter Strike
 Lemmings
 Ingen Aning
 Spelar inte
 Något annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards