Alla inlägg under maj 2009

Av Sizzel Bjerknes - 27 maj 2009 20:49

NEEEEEJ!!!!!!


Det hände igen!!! Min luftmadrass fick yterligare bubbla DX!! så nu sover man som i en sjukhusäng utan att rulla ut och skada sig =D...... *doh!*


Så när vi lämnar min "kära" (spy) mormor (buuuu!) så då ska jag köpa en säng X3!!! iiiik!! längtar =D!!! Vill ha en stor säng men inte för stor ^^ stor nog att kunna sova 2-3 på :D

*kan knapt bärga mig* =D Kramar /Sizzel


-----------------------------------------------------------------------------------------------


NOOOOOO!!!!!! 

It happened again!! My air-bed was once again "broken" whit another bubble! So now im sleeping like in a hospital bed. (whit bars) So i do not roll out and get hurt = D. ..... * DOH! * 

So when we leave my "dear" (puke) granny, (buuuu!) Then il buy a new bed X3! iiiik! Want a large bed but not too much ^ ^ large enough to be able to sleep for 2-3 ppl in :D 

*can hardly wait* = D Hugs / Sizzel

Presentation


I love you forever.

Omröstning

Vilket spel är du skulle du helst vilja spela?
 WoW (aka World of Worldcraft)
 Sims 2
 Sims 3
 Counter Strike
 Lemmings
 Ingen Aning
 Spelar inte
 Något annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards